Možnosti dopravy
Možnosti dopravy
Zboží deklarované jako skladem a objednané do 12H v pracovní den zpravidla expedujeme ve stejný den. Objednávky po 12H případně o víkendu a svátcích jsou expedovány následující pracovní den.
Cena dopravy je stanovena na základě hmotnosti, velikosti zásilky a státu do kterého budeme zásilku doručovat. Přesná a závazná cena za dopravu je vždy vyčíslena v košíku eshopu před dokončením objednávky.
Doprava v Česku je realizována
Přepravní společnost GLS
Přepravní společnost GLS ParcelShop
Česká pošta
Balíkovna
Cena od 35Kč, zdarma od velikosti objednávky 1999Kč a výše.
Lhůta pro vyzvednutí na výdejních místech je zpravidla 7 dní. Lhůta pro vyzvednutí z boxů jsou zpravidla 3 dny. Konkrétní dobu uložení vám vždy sdělí dopravce emailem nebo formou sms. V předvánočním období úložní dobu dopravci zpravidla krátí. V případě že je výdejní místo nebo box plné si dopravci vyhrazují právo zásilku přesměrovat na jiné vhodné místo dle vlastního uvážení.
Souhrn základních informací k dopravě
- Kompletní a pravdivé informace jako je telefonní a emailový kontakt zvyšují úspešnost doručení zásilky několikanásobně. Zkontrolujte si zadané údaje v potvrzujícím emailu a v případě nesrovnalosti nás kontaktujte nejlépe před odesláním zásilky.
- Dodací lhůta v ČR je zpravidla 1-2 dní od expedice. Sledujte aktivně cestu vaší zásilky a v případě jakýchkoli nesrovnalostí kontaktujte přepravní společnost, případně nás nejste li schopni problém s dopravcem vyřešit..
- Jsme schopni dodat zásilku téměř po celé EU přesto existují výjimky kde to neumíme. Nejsme schopni dodat na Maltu, Kypr a ostrovy států Španělska, Itálie, Velké Británie a dalších. Dodání do států které nejsou v nabídce v košíku obchodu je vždy smluvní. Cena dopravy je vyčíslena na základě poptávky zákazníka.
- Přepravci mají oprávnění v některých státech zanechat zásilku uloženou v nejbližším možném parcelshopu bez pokusu o doručení na cílovou adresu. Příjemce je o uložení zásilky informován přepravcem. Tímto způsobem přepravce postupuje zpravidla v hůře dostupných oblastech.
- V případě poškození zásilky je reklamaci zpravidla nutné podat nejpozději do 2 dnů u Prodejce (telefonicky, nebo emailem). Poškození je nutné zdokumentovat škodovým zápisem u řidiče dopravce. Pokud zápis není sepsán, není možné reklamovat poškození zásilky.
Aktualizováno dne 24.07.2024