Možnosti dopravy jsou součástí obchodních podmínek.

Zboží deklarované jako skladem a objednané do 12H v pracovní den zpravidla expedujeme ve stejný den. Objednávky po 12H případně o víkendu a svátcích jsou expedovány následující pracovní den.

Cena dopravy do států EU mimo ČR je stanovena vždy na základě hmotnosti zásilky a státu do kterého budeme zásilku doručovat. Přesná a závazná cena za dopravu je vždy vyčíslena v košíku eshopu před dokončením objednávky.

Zákazníkům ze států EU mimo ČR a SR umožňujeme volbu vlastního transportu zásilek. Tato volba je vhodná pro zákazníky kteří mají možnost vlastní, levnější dopravy zásilek. Objednané zboží v takovém případě dle vašich požadavků zabalíme a připravíme k vyzvednutí.

Doprava Česko – přepravní společnost PPL

1. PPL Soukromý balík (Cena služby 90 Kč)

V rámci ČR

Doručení domů nebo do firmy zpravidla do druhého pracovního dne ode dne expedice zboží

SMS avízo v den doručení s časem doručeni v rozmezí 2 hodin

Emailová a SMS komunikace o stavu zásilky s možnosti změny dispozic doručení

U objednávek v hodnotě 1000 Kč a více je doprava zboží po celé ČR zdarma.

Sledování zásilky na www.ppl.cz

2. PPL ParcelShop (Cena služby 70 Kč)

V rámci ČR

Vyzvednutí zásilky v čase který vám vyhovuje v okolí vašeho bydliště či pracoviště

Výdejní místa otevřena i o víkendu

U objednávek v hodnotě 1000 Kč a více je doprava zboží po celé ČR zdarma.

Sledování zásilky na www.ppl.cz

 

Doprava Slovensko – přepravní společnost PPL

 

1PPL na Slovensko.  (Cena služby od 220 Kč/ 8,8 Eur)

Zásilka bude doručena partnerskou společností DHL

Doručení na Slovensko zpravidla do 3 pracovních dnů ode dne expedice zboží

Cena služby se odvíjí od hmotnosti zásilky a hodnoty objednávky. Objednané zboží do váhy 17 kg 220 Kč/ 8,8 Eur. Nad 17 kg 440 Kč/ 17,6 Eur.

U objednávek na Slovensko v hodnotě 2200 Kč/ 88 Eur a více je doprava zboží zdarma.

Sledování zásilky na www.ppl.cz

 

Souhrn základních informací k dopravě

1-      Kompletní a pravdivé informace jako je telefonní a emailový kontakt zvyšují úspešnost doručení zásilky několikanásobně. Zkontrolujte si zadané údaje v potvrzujícím emailu a v případě nesrovnalosti nás kontaktujte nejlépe před odesláním zásilky.

2-      Dodací lhůta v EU je průměrně 3-5 dní od expedice. Uložení zásilky je možné v průměru 5 dní. Sledujte aktivně cestu vaší zásilky a v případě jakýchkoli nesrovnalostí nás, případně přímo přepravní společnost, kontaktujte.

3-      Jsme schopni dodat zásilku téměř po celé EU přesto existují výjimky kde to neumíme. Nejsme schopni dodat na Maltu, Kypr a ostrovy států Španělska, Itálie, Velké Británie a dalších.

4-      Přepravce GLS má oprávnění v některých státech zanechat zásilku uloženou v nejbližším možném parcelshopu bez pokusu o doručení na cílovou adresu. Příjemce je o uložení zásilky informován přepravcem. Tímto způsobem přepravce postupuje zpravidla v hůře dostupných oblastech.

5- V případě poškození zásilky je reklamaci zpravidla nutné podat nejpozději do 2 dnů u Prodejce (telefonicky, nebo emailem). Adresát si musí ponechat celý obsah zásilky + obalový materiál. Adresát musí sepsat s doručujícím řidičem škodový zápis. Pokud zápis není sepsán, není možné reklamovat poškození zásilky.

Tyto možnosti dopravy nabývají účinnosti dne 1.11.2018