Možnosti dopravy jsou součástí obchodních podmínek.

Zboží deklarované jako skladem a objednané do 12H v pracovní den zpravidla expedujeme ve stejný den. Objednávky po 12H případně o víkendu a svátcích jsou expedovány následující pracovní den.

Cena dopravy je stanovena na základě hmotnosti, velikosti zásilky a státu do kterého budeme zásilku doručovat. Přesná a závazná cena za dopravu je vždy vyčíslena v košíku eshopu před dokončením objednávky.

Doprava v Česku je realizována

Přepravní společnost PPL

Přepravní společnost GLS

Zásilkovna

Cena od 65Kč, zdarma od velikosti objednávky 1200Kč a výše.

 Doprava na Slovensko je realizována

 Přepravní společnost PPL/ WeDo

Přepravní společnost GLS

Zásilkovna 

Slovenská pošta

Cena od 95Kč, zdarma od velikosti objednávky 2200Kč a výše.

 Doprava do Německa je realizována

  Přepravní společnost PPL/ DHL

Přepravní společnost GLS

Zásilkovna 

Hermes

Cena od 95Kč, zdarma od velikosti objednávky 2500Kč a výše.

 Doprava do Polska je realizována

  Přepravní společnost PPL/ DHL

Přepravní společnost GLS

Zásilkovna 

Cena od 80Kč, zdarma od velikosti objednávky 2500Kč a výše.

Doprava do Rakouska je realizována

Přepravní společnost PPL/ DHL

Přepravní společnost GLS

Přepravní společnost DPD

Zásilkovna

Rakouská pošta

Cena od 130Kč, zdarma od velikosti objednávky 2500Kč a výše.

Souhrn základních informací k dopravě

  1. Kompletní a pravdivé informace jako je telefonní a emailový kontakt zvyšují úspešnost doručení zásilky několikanásobně. Zkontrolujte si zadané údaje v potvrzujícím emailu a v případě nesrovnalosti nás kontaktujte nejlépe před odesláním zásilky.
  2. Dodací lhůta v EU je průměrně 3-5 dní od expedice. Uložení zásilky je možné v průměru 5 dní. Sledujte aktivně cestu vaší zásilky a v případě jakýchkoli nesrovnalostí nás, případně přímo přepravní společnost, kontaktujte.
  3. Jsme schopni dodat zásilku téměř po celé EU přesto existují výjimky kde to neumíme. Nejsme schopni dodat na Maltu, Kypr a ostrovy států Španělska, Itálie, Velké Británie a dalších. Dodání do států které nejsou v nabídce v košíku obchodu je vždy smluvní. Cena dopravy je vyčíslena na základě poptávky zákazníka.
  4. Přepravci mají oprávnění v některých státech zanechat zásilku uloženou v nejbližším možném parcelshopu bez pokusu o doručení na cílovou adresu. Příjemce je o uložení zásilky informován přepravcem. Tímto způsobem přepravce postupuje zpravidla v hůře dostupných oblastech. 
  5. V případě poškození zásilky je reklamaci zpravidla nutné podat nejpozději do 2 dnů u Prodejce (telefonicky, nebo emailem). Adresát si musí ponechat celý obsah zásilky + obalový materiál. Adresát musí sepsat s doručujícím řidičem škodový zápis. Pokud zápis není sepsán, není možné reklamovat poškození zásilky.

Tyto možnosti dopravy nabývají účinnosti dne 1.11.2018